Ego in the middle

Eat.play.sleep.repeat

Tiszta wellness

2021. augusztus 02. 21:18 - Athos0314

Ego vagyok, 8 hónapos múltam és egy hónapja nem kakáltam a lakásban. Na persze egy két pisi becsúszott, de arról egyáltalán nem én tehetek. Az úgy volt, hogy reggel én már unatkoztam, a gazdik meg csak feküdtek az ágyban és azt hajtogatták, hogy Ego, még csak hajnali 5 van, jelentsen ez bármit. Mintha ez kifogás lehetne arra, hogy ne foglalkozzanak velem, úgyhogy fogtam magam, beküzdöttem magam a tiltott helyre a fotel és a puff mögé és vígan elkezdtem pisilni, mert azt már észrevettem, hogy ha pisilek, akkor velem foglalkoznak. Pillanatokon belül kaptam hármat a fenekemre és jól le lettem szidva, úgyhogy ezen a figyelemfelkeltő technikán még csiszolnom kell, el is szégyelltem magam, elbújdokoltam a dohányzóasztal alá, amíg azt nem mondták, hogy nincsen semmi baj és elő nem jöhetek. De volt már párszor éjszakai baleset, sajnos nem igazán tudom jól beosztani, hogy mikor mennyit kellene inni, és tudjuk nem csak a jóindulatú prosztatamegnagyobbodással küszködő középkorú férfiak esetében lehetnek vizelettartási gondok, hanem telelőtyölt hasú kiskutyák sem bírják ki így reggelig, úgyhogy egy párszor már pisis ágyban keltem fel. De ezektől eltekintve ajtón belül már nagyon ügyes vagyok.

Nemrégiben már kaptam egy fagyi nevű ételt is, ami nagyon finom. Kicsit puhábbat kakilok tőle, de simán megéri. De egy csomószor csak nézhetem, ahogy gazdiék elnyalják és én nem kapok belőle, mert valami csoki van benne, ami nekem nem tesz jót, de tuti csak megpróbálnak átverni. Legutóbb meg valami sorbetet hoztak nekem, gyakorlatilag fagyasztott víz, miközben a tejes fagyi a királyság, ezek meg megpróbálnak fagyasztott szörppel átverni. Hát látnak ezek horgot a számban? Akkor meg ne fárasszanak. Volt egy egész doboz fincsi fagyijuk, amit direkt akkor vettek elő, amikor én vacsiztam, gondolták majd akkor csendes magányukban nyugodtan elnyalhatják. Nem most jöttem le a falvédőről, láttam ám a szemem sarkából, hogy mit vesznek ki a fagyasztóból, szóval otthagytam csapot papot és mentem a jussomért. Ezek meg csak néztek rám, mint Van Gogh a dolby surroundra, mert olyan még a történelemben nem volt, hogy én félbehagyom bármi miatt is a vacsit. A fagyiért megéri, úgy vettem észre a kaját egyik sem eszi el előlem, szóval az így is, úgy is megvár. 

Mint kiderült a kanapén is marha kényelmes ám feküdni, a kiságy sem rossz, meg a szőnyeg, na de ez sokkal puhább és szét lehet folyni rajta úgy emberesen. Több se kellett nekem, a nap jelentős részét azon töltöm, ha mindenki itthon van, szombat este pedig konkrétan egész éjszaka ott aludtam. Gazdi nehezményezte is reggel, hogy nem az ágy végében aludtam velük a kiságyamban, de hát ennyi luxust néha én is megengedhetek magamnak, nem lehetek állandóan velük, meg kell tanulniuk, hogy néha egy kicsit egyedül legyenek, elvégre már felnőttek. Na de már este van, megyek az ágy végébe, hagyom, hogy jól megvakargassanak, aztán jó hangosan horkolok, hogy felpöndörödjön a tapéta.

Pacsi: Ego

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egothebulldog.blog.hu/api/trackback/id/tr5016647406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása